hari usahawan [31.7.2010]

aku pergi la skola SMA DARUL FALAH (skola angah aku).then waktu aku nak beli ice blended,ade la tige orang betine ta sedar diri,menggedikgedik kat laki yang jual ice blended tu(nme laki tu syumil.aku tgk kat t-shirt die la.ape ke pelik nmenye).dorang bnyk pulak komplen.ice ta hancur la.milo masok bnyk sgt la. maanis sgt la.sikit sangat la.haish..nyirap pulak aku.die engat aku dudok belakang die tu tunggul kayu ape???damn.ekot hati,nak je aku bla dari situ.tapi naseb baek najah yang nak sangat ice blended tu.terpakse la eden terpacak kat situ.well.betine gatal memang macam tu kan.almaklumlah.skolah JANTAN je.so,dorang nak la menggatai dengan jantanjantan tu.konon nye hot la tu??? HOT habes la babe. dengan make up tebal kau tu.kau engat da cun la??aku tau la aku tak seCUN kalian. tapi at least aku tidak menggedik depan lelaki.aku tau la jage maruah aku sebagai perempuan bukan nye BETINAA macam kalian.opss.maaf lah.dah terkutok kalian pulak. maaf eh.tak sengaje pulak.hihih :p


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]

30.7.2010

A tu kenape?td kan waktu aku otw ke rumah,waktu nak lintas jalan besar tu,aku nmpk A. membe aku da kecohkecoh da.then aku tgk la die,n suddenly die kenyit mate kat aku.auw. blur kejap.haha.cumel jep.aku engat kecik ngan mimi nmpk.rupenye tak.naseb baek.gile ah A tu.tak segan ke dengan membe aku?tapi geli la jugak sikit.bhahah.sengal jep.puteh la die tu.ngee.stop :]

td kat skola kelaka/bes gile.aku da kawen ngan ASMARUL.die laki aku eh sekarang ni.hahah. then,aku amek duet die,10.then waktu rehat lepas die amek duet die kat syamil,die bagi aku.mean that die belanje aku la tu kan?tapi die suroh aku spare kan 5 hinggit untok die. geda ngan ain yg gne duet die.aku tk gune pon.kesian pulak kat die.habes duet die.kat aku ni ade lagi 10.tknk la bagi kat die.hahah.

pastu waktu PI,kat makmal komputer,aku jatoh kusi ouh.melayang aku.but bukan salah/sebab aku pon. HAIRIE ASHRAF yg jahat.die tarik kusi aku.kesian aku.mesti kelakakan aku jatoh.naseb baek tak ramai yang nmpk.dorang juz nmpk aku terdudok kat lantai je.hahah.kelaka je hari ni.sakit buntutku.


yuta : quiero que seas mi amante <3

te quiero <3


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !