30.7.2010

A tu kenape?td kan waktu aku otw ke rumah,waktu nak lintas jalan besar tu,aku nmpk A. membe aku da kecohkecoh da.then aku tgk la die,n suddenly die kenyit mate kat aku.auw. blur kejap.haha.cumel jep.aku engat kecik ngan mimi nmpk.rupenye tak.naseb baek.gile ah A tu.tak segan ke dengan membe aku?tapi geli la jugak sikit.bhahah.sengal jep.puteh la die tu.ngee.stop :]

td kat skola kelaka/bes gile.aku da kawen ngan ASMARUL.die laki aku eh sekarang ni.hahah. then,aku amek duet die,10.then waktu rehat lepas die amek duet die kat syamil,die bagi aku.mean that die belanje aku la tu kan?tapi die suroh aku spare kan 5 hinggit untok die. geda ngan ain yg gne duet die.aku tk gune pon.kesian pulak kat die.habes duet die.kat aku ni ade lagi 10.tknk la bagi kat die.hahah.

pastu waktu PI,kat makmal komputer,aku jatoh kusi ouh.melayang aku.but bukan salah/sebab aku pon. HAIRIE ASHRAF yg jahat.die tarik kusi aku.kesian aku.mesti kelakakan aku jatoh.naseb baek tak ramai yang nmpk.dorang juz nmpk aku terdudok kat lantai je.hahah.kelaka je hari ni.sakit buntutku.


yuta : quiero que seas mi amante <3

te quiero <3


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !