*baruu

aku ade shampoo baaru.sabun shokubutsu baru.oren baru.pen colourcolour baaru.baju baru.auta baru.problem baruu.perlu ke aku membanagge diri dengan perkareperkare baru yang aku aade ini?problem lame pon ta selesaai lagi.ni da tambah problem barru.aku dah penat denied problem ni daripada masok dalam hidop aku.tapi tiap kali aku denied tu la,problem tu maken merebak seperti kanser yang ingin membunuh aku.aku dah taknak nanges bile aku ade problem.tapi aku ta kuat untok menahan air mateku dari jatoh ke pipi.aku dah puas berpura-pura gembira.sebbab aku harap ia akan dapat mengatasi masalah aku.but,ia macam tak jadik pape pon.aku dah penat. aku memang tak tahan lagi.n ade sometime tu,tepat harijadi aku yang ke-16,aku pernah mintak aku nak mati.sebab aku memang tak tahan lagi nak hidop.dose ke aku eh?bukan sekali.tapi bnyk kali.aku lagi prefer tak wujud kat bumi ni daripada aku menambah dose aku yaang sedie bnyk ni.kadangkadang aku rase mcm takdek gune pon aku hidop.juz nak menyusahkan orang je.salah ke aku jadik orang? salah ke aaku jadik anak sulong? salah ke aku jadik perangaai aku yg sebenar? at least aku tak hipokrit.terus teraang aku cakap.aku tak sayang diri aku.so,perlu ke korang sayang aku? i'm nothin.hidop aku penuh kepura-puraan bagi menutup kesedihan aku. aku tak tau sampai bile masalah ni nak jumpe aku then membunuh semangat aku. aku masih boleh ketawe.tapi,gembire ke aku? aku sendiri tak tau diri aku.mcm mne orang laen boleh cakap die paham aku? nmpk sangat membohong.huh.nvm la.life must go on even how hard the problem.act,aku pon tak tau kenape aku tetibe je buat entry mcm ni.tebiat agaknye.aku susah nak cite problem aku,tapi ntah la. maybe sebab semalam ramai sangat perasan mataku yang membengkak maybe.huh.aku mintak maaf kepade sesipe yang aku dah terkutok tu.well,i'm juz a nomal human being. tapi tolong la JANGAN PAKSE AKU BUAT SAMTHING YANG MEMANG AKU TA SUKE BUAT.aku benci.takdek gune pon kalau aku buat.aku sendiri tak dapat pahale.memenatkan aku je.ukeyh..thengs for reading. [if you do so]


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !