friday

kat sekolah ade acare salam salaman bersame guru guru.pergh.shahdu man.penat aku membongkok badan.time ni je lah aku salam dengan ramai ramai orang.terase feymes pulak aku.hahah.then salam salam dengan membe membe.hahah.maen maen je kitorang.orang laen pelok pelok nanges nanges,kitorang boleh gelak gelak lagi.sengal ubi je.kepade membe aku yang tak dapat kad raye tu,sorry eh!kad tak cukop lah.laen kali ek.maaf sangat sangat tau.lps tu aku ade la membawe diri sorang sorang.tetibe je aku mengaler bile nmpk klon amer. sumpaah aku nanges.aku memang rindu gile gile kt die.sblm tu,waktu kat kelas mood aku unconcius sikit.tu yang membawe diri sorang sorang tu.
petang td,angah aku balek dari hostel.rindu la jugak kat die.die balek balek teros capai fon mesej abg angkat die.agaknye pagi tadi tak jumpe ape?confius pulak.then ibu aku bce la msj die,ade rindu rindu segalak pulak.ibu aku dah risau.bia betol budak ni.hahah.kalau lah yan tu jadik bf aku.grr.mesti sweet kan??rindu rindu.arghhh!!gatai aku.sekali sekale.ramai la jugak senior die.it was a BIG oppurtunity(betol ke ejaan ni) untok aku memilih calon calon suami mithali.hahah.nget nget je.ibu aku pon dah berkenan dengan yan ni.(perhaps la)kitorang pon dah maen meaen kim salam ni.hish.buleh jadik la ni.auw.hahah.gile laki betol.


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !