waaaaaaaa

tanggal 18 sept 2010,eden kua gi kara-okeyh dengan cikin(my nephew).act,hri ni besday ibu den.mlm td den dah bg die present.necklace hert yg bule letak gmbr tu.satu bhgian,den letak fmly pic,satu belah lagi gmb pakcik yusri.nak tu tak,pakcik yusri teruje gile nak bg gmbr die.eden pn memain la,`spe nk letak gmbr ayah?' teros die angen satu badan.haha.dah lme tu,bru aku mtk gmbr die,die jual mahal pulak 'nak buad ape'. elehai. kekwat pulak.`nak letk kat sini le.' teros die bg.ONDESPOT ouh.hahah.itu mlm sblm tu pnye cite.esoknye tu,aku tak tau la ape angen yg merasok kami due orang yg menyebabkan kitorang karokey je. pagi tu karok kat wangse walk,maen boling kt TS,mlm tu karok lg tp kat JJ AU2.fenin aku.kunun nye nk celebrate beday girl(cikin).aku bg die phone accecories,hotdog,fries,ape lg ek?hah!game moto.die kalah.aku menng.hahaha.tkdk kesinambungan lngsg cite aku.lntk korng la nk phm mcm mne.tak pyah paham pn tkpe. hahahah.then,aku belikn Najah crown.suke gile die.die la lme mtk tp tk dpt.nvm la Jah.tht's for ur berday present.bulan ni ramai sangat la yg lahir.masak duet aku.dah dpt bnyk bnyk,kne kua pulak.haish. dekat BB, aku beli couple T.satu untuk aku,satu lagi untuk cikin.hahah.cumel jep.dulu engat nak beli same dengan nenek.tp,ntahlah.pastu,kitorang beli T-shirt sebijik semcm serupe.pstu kua.sume tgk je.mule mule tu segn la jugak,lme lme dah cool dh.havoc ouh.hahah.rindu la kat die. tadi waktu hntr die,mcm tknk bg die balek mlke je.aku dah tkdk teman nk berborak la mlm mlm.dengan ayt bongok bongok die tu.haish.kalau lah die sme skolah dgn aku.hahah.kau jatoh dalam pool ye yunk?sian kamu.k lh.daa.....


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !