wednesday

ibu aku kejot pukol 7.05 pagi.aku dengan mamainye bangon.then,ibu aku cakap `dah lambat da ni.cepat.'then aku g laa kat depan.tgk dah pukol 7.05 da.aku dengan kibotnye mandi lah dengan cepatnye.tak pakai sabon pulak tu.engat sempat la g skolah. tetibe perot aku meragam pulak.pergh.aku still bajet sempat lagi.aku kua toilet,ibu aku cakap `tak payah pergi la.dah lambat pon.' then,aku pon memikirkan lah ape sebb yang aku nak bagi kat cikgu ni eh?pikir punye pikir.aku decide.bagi je la tau the truth.hahah.baek kan?NGEE (: pastu aku buat keputusan.itulah sebab musabab saye.confirm! pastu ayah aku perli `eh!guru besar tak pergi sekolah ke hari ni?'aku pon tak paham kenape.korang paham? then ibu aku suroh tolong die gentel jem tart nenas.melekit.aku ni tak suke bende melekit melekit ni.tapi bes pulak.honestly,lately ni aku dah tak bnyk bunyik macam dulu.ade la jugak bunyik tapi sikit la.it's a good improvement.well!aku nak carik malam LAILATUL QADAR. korang taknak ke?aku nak sangat sangat sangat sangat.sebab aku berharap aku nak berubah.harap harap sangat.korang tolong lah doakan aku sekali eh?terime kaseh ye.


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !