my dreams (version laen dari paper BI)

i wanna shopping all over the world without paying satu sen pon.
; nak pegi wheever without using transpot.ahah!mcm mne tu?of coz la dgn magic.mcm ni carenye,niatkan dlm hati where u wanna go,then said `jannah comel'.hah!.dah sampai.senang kan??cume aku je yg boleh buad mcm ni.korang sume tak boleh.sebab ape?sebab ni ceritera aku dan imaginasiku.so,korang tak boleh buad pape pon.hahah. 
aku nak kawen dengan billionair.bnyk duet.shuke shuke. then nk melaborkan duet tu kat negare yg tgh perang.pemurah tak aku??pemurah kan?ee.malu la saye
dah lah.tak engat dah nak tulis ape lg.mlm td bukan maen berjele jele lg aku karang.haish.   


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !