thursday

sewaktu otw nak gi surau.terjadilah satu dialog ni.
alip:kau baruu.....(benti jap)       kau baru habes ABC eh?
dayat: (senyum je lah)
aku:hish.mane ade lah.pandai je.
alip:yelah.ni baru first time aku nmpk kau lalu sini kot.
aku:mane ade lah.aku ekot ayah aku la selame ni.
alip:alah kau dengan ****** tu same je.
aku:ape pulak.ishh.

aku pon sambong la jalan.waktu turun bukit tu,ade la dengan suare memanggil name aku.ouh. adham!die kate ikhwan nak jumpe.aku pon buat bodo je lah.jalan je.adham panggil lagi.then aku pon tunggu la die.then jalan la dengan dorang.ikhwan ajak balek same.aku suroh la die tunggu depan surau tu.then,sembahyang la.tak rami orang la sangat.well!dh nak habes puase kan?balek tu tunggu la ikhwan ngan adham kat depan surau tu,lame la jugak.maybe dorang makan kot.sewaktu tengah tunggu tu ade la due lembage yang menaiki skuter merah.argh. macam mne ni.aku buat buat la tengok jam.terjengah jengah.ntah ape yg aku tgk pon aku tak tau.due lembage tu pon semakin hampir ngan aku but i'm still there.standing like tiang.bile dorang dah blah aku pon gerak la.sampai depan tadika besar,argh.ni yang aku tak suke ni. ade budak lepak lah.deserve je lah.waktu tengah jalan tu belaku dialog sekali lagi.
bob:cik adek!meh abang hantar (sambil mengestart moto dayat)
aku:huh!tak payah.rumah aku depan tu je.
bob:alah.meh la abang hantar.:
aku:tak payah lah.kalau kau amek aku dari depan surau tadi takpe jugak.
bob:eleh!kalau ****** ajak nak je.
aku:mane ade la.memandai je.asal asyek cakap nme die je?
bob:kau dah malu (sambil gelak gelak)

btw,perlu ke nme ****** tu teros dikaitkan dengan aku?aku rimas tauk!aku tak suke.korang sendiri pon tau kan?aku pon dah bnyk kali cakap ngan korang kan?korang saje je kan.korang nak die je yang happy.korang tak nak tgk aku happy ke?   pliz ! get off gelaran ****** itu daripade aku ....!!!!!


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !