aku baik ^__^

Photobucket

malas lah nak cerite tentang intevensi hari tu . macam bullshit je . no wonder la add math aku lulus . tapi paper one , aku gune otak sendiri ye . paper 2 je ade bantuan dari sape sape je . so , markah add math aku memang FAKE la kan ? so , agak memalukan la jugak -.- next time nak try sendiri la . aku taknak sijil SPM aku rosak . sayang betol kalau macam tu . rase macam nak drop subjek tu , tapi tapelah . aku nak try my best . i wanna make my dad proud of me ! i mean it . fullstop . semalam ade motivasi kat sekolah and disebabkan motovasi tu jugak , aku rase macam 'urghhh , mne aci !!' nak tahu sebab ape ? atokk (panggilan untok motivator tu . die suroh panggil macam tu) tu kate , perempuan tak boleh makan ferrero roche baanyak banyak . cadbury boleh ! damn , aku tak suke cadbury la . nak tercekik aku makan cadbury tahu tak . adoyaii . 


pastu , ade orang tu boleh boleh taknak bagi aku makan ferero roche . gile ape . boleh meroyan aku kalau tak dapat makan ferero roche ni due kali sebulan ! ayah aku selalu beli kod . perghh , yummy <3 ku tak kire , aku nak makan jugak even kesan die PERMENENT ! ade suare suare yang mengatakan , tape la , tahun ni je puase makan tu . next year makan la puas puas . tapi , aku tak boleh la . haha . lantak lah . aku cube untok berdegil dalam bab ni . jangan bagi muke kat orang orang tu semue . hahah . 


yang atas ni pulak pon , not bad jugak la :) nak beli ni la nanti . haha . atok tak cakap ni tak boleh makan kan ? kahkahkah . gile kau . lame lame aku boleh jadik penunggu cokelat kod . gile sangat kat coklat . bak kate ayah aku 'kau ni , suke cokelat mahal mahal je . yang murah murah taknak !' haha . nak buad macam mane . yang murah tu dah selalu daah makan . haha . tahun lepas , lepas ayah aku balek haji , ayah aku bawak balek due kotak besar kinder bueno versi arab ! aku ngan  adek aku je yang mencekik tu . tapi , aku tak makan sangat sebab perisa vanilla . aku tak suke vanilaa . so , terpakse la merelekan adek aku makan kan . huhuh .sedih mak , nok :( 

p.s : tadi kan , hairie dengan ila sweet sangat kat kelas . sumpaah jeles gegile . SSUMPAAAH COMEL GILE DORANG . mak geram ni . grrrrr T__T


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !