taip taip taip


dah lame aku tak menaip ni . aku malas nak taip sebenarnye . hehe . chillchill :D ape aku nak cite ek tadi ? lupaa sudaa . kalian la ni . hah, hah . dah ingat sikit . this week , not bad la . wanna know something ? i'm driving a car peeps <3 cannot believe it ? haha . yeah . it happen to me :) kisahnye bermula sebegini : *dalam TESCO AMPANG
ayah: nah , g start kete . ayah nak g toilet.
jannah:okey :D
jalan sampai kat kereta . titt tutt *ini bunyik kete (lebih kurang la) start enjin .
ibu: jannah , bukak bonet blakang !
jannah: orite mem ! *teros dudok kat seat driver
dalam 5 minit kemudian , ayah pon sampai
ayah: bawak la
jannah:hehe . boleh je . tapi jauh sangat la
ayah: :)
singgah kedai makan area WANGSA WALK
ayah: nak bawak ?
jannah: nak nak nak ! (dudok sambil bismillahirrahmanirahim) *dalam hati , sumpah dupdapdupdap
sampai depan MP , kawasan nak lalu tu kecik sangat . aku dah gabra da . ayah suroh bawak slow slow . then, aku stop depan MP tu . ayah pon teros tolak ade btang plastik tu jauh jauh sikit . hahah . bravo pakcik yusri :] so , dengan senang hati aku bawak la kereta tu . eykin , aku dah pandai ! haha . nanti aku bawak kau eyh . asalkan AUTO . haha . bak kate abang , 'eleh, AUTO je pon' whudevaa . jeles tak jeles tak jeles tak ? kihkihkih . sayang ayah <3

nak kabo ni . kite dapat domokun :) yang besar punya . besar sikit dari ain bagi tuh . heheh . sekarang ni kite dah ade three pairs dah . patrick , spongebob and domokun <3 :D nak tambah tweety pulak la . asyek lupe je yang aku ni suke tweety jugak :) tengok bawah 

aku tengah study baik punye ni . magazine pon ade . kereta hotwheel pon ade


aku kaler sendiri tahu . lawa tak lawa tak ? 'takdek keje' time ni :)

yang ni WASIAT dari 'atok' aku . haha . atok aku  dah jadik feymes dah kat sekolah . jeles aku :(


and now , everyone was talking about musim durian a.k.a musim buah . aku sedih meng . even aku tak makan durian , tapi aku nak balek kampong . huwaaa . nak nanges jugak la . heheh . ngade ngade pulak kau . hari ahad ni baru balek sebab pergi hantar angah berambus ke asrama die . haha *ayat kejam plus evil laugh . bile bace status mereka ni , aku teringat balek kenangan tahun lepas . sumpaa slenge gile . cube korang bace status-status mereka yang mendambakan aku untok pulang ke kampung halaman . betape penting dan fofularnye aku di samping snak saudare aku yang ramai ramai tu . kihkih . membangge diri pulak . maaf ! jom kite dongak kat bawah :B



haha . so , the summary is aku kene bebel lagi dengan ibu aku pasal markah BI dan juga BM . bukan sebab aku FAIL . tapi sebab , aku salah warganegare . haha . macam mane tu ? lu fikirlaah sendiri . Assalamualaikum :S

p.s: yeah  :)  kerje untuk pembentangan KOMSAS aku dah ade jalan penyelesaian .  so, aku tapaya la nak ngilu ngilu lagi bile dengar marker ditulis atas kertas mahjung . hehe . now ,everything has settled down <3 thengs again :D anw , best gilak gayod dengan KAU ! haha 


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !