ohmyAllah


camonbabegone,everybodyletsgo :) ciplak lagu dora jap . hehe. ni,mak nak story samting. tadi aku ade tusyen. science ! amany ni, tak menyabo nyabo text aku pergi kelas ke tak .mesti die torture gile kene bahan dengan klon black. aku pon sampai sampai kelas, tergamam jap ! baju aku nak same dengan baju cikgu. haha. bukan same ape pon. same design je. aku pakai baju hitam putih-kotak , cikgu pon pakai hitam putih-kotak jugak . haiyoo . okey,buad bodoh je . then, time tu battery fon aku memang low gile gile la.tinggal saatu bar je . tu pon, dah nak mampusss. tetibe , wak alep mesej tanye @#$&*$% . haha . perbualan dirahsiekan . then,aku teros off fon . mls! konon nk concentrate . teros~ boleh pulak anak yusri ni concentrate science kan? tape tape . eden torai . aku tak tahu kenape kelas hari ni , happening gile . dengan amany yang buad gaye usop . cikgu boleh pulak layan . boleh pulak cikgu jadik husin . aiyoo . pecah perot gile la . tangan amany memang tak boleh tahan la kan . dengan lembu die tu . sakit jiwa aku . yang klon justin bieber ni pulak , aku tak tahu ape angin die hari ni . membebel sorang sorang . kitorang pon dah blurr,die ni cakap dengan kitorang or whud ? actually, takdek la membebel pon . die nak tanye cikgu soalan, tapi suare die macam tengah bisik sorang sorang pastu gelak . aku ngan amany yang dudok kat belakang die dah pecah perot da . kami memang suka dudok kat belakang :) sebab kitorang ade mission . lagi lagi time kelas sejarah <3 haha . ade agenda yang tersirat dalam otak kami . *wink wink* (^_^) yang penting sekarang , raja dah buncit . haha . bravo bravo . tahniah raja :) ni mesti kes baru dating dengan awek ni . yelah , slalunye pakai selipar jamban je . tadi , pakai kasot siap bersocks bagai . haha . yang penting pencil case die :) comel gile . macam perempuan punye . haha . ade keychain , reben and many more :O 



and this is what they call as lomo . aaku agak meminati la jugak camera jenis ni . tapi my dad tak beraape nak menyokong la sebab die kate 'ape barng pakai filem? orang pakai digital la :)' lebih kurang macam tu la ayatnye . poyo kan ayat bapak aku ? hehe . jannah , tak baek kutok la . okey okey . shhh~ jangan bagithu die eyk ? rahsie kite bersame :S  tapi , tape la . abang aku kan dah ade . ape gune die punye camera tu kan kalau bukan aku yang gune . haha *bajet boleh je kan* he owe me his camera okeyh ! haha . okey okey . chill sudaaa . orite . nak chat dengan abang gue . darlaaa ~

p.s : i love you to my dear ! haha . 
attention : najah gongak . kihkihkih ^_^


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !