kenape macam ni ?


assalamualaikum :) tadi ain datang KL . bangge kejap . haha . tapi die datang lambat la . aku dapat lepak sekejap je . sampai pukol 12 lebih lebih tu , adek aku dah panggil balek . kacau daun betol la kau qil . tembaak mahu . dh balek tu , tetibe pulak syamimi call . omjayy . terharu mak , nyah :) haha . die ajakk hang sabtu ni . demm it . atas sebab sebab tertentu , aku tak boleh join dorang . grr . tersepit antare due meyh :( bytheway , tadi aku bace belog kak sepet dengan abang qery . aku tak tahu kenape aku addicted sangaat dengan couple ni . sumpaa comel . mengutok dalam blog eyh due due tu . yang penting abang qery tu cikgu ! sekarang ni kan susah nak jumpe lelaki mude jadik cikgu . grrr . geram ni . jelez tahap gaban pulak aku . haha . chill lah jannah . everyone has their partner right ? haha . ignore je ayat aku tu . jiwang karat betol . but it was the fact right ? haha . 



that was my name ! name panggilan . tapi aku lagi prefer people call me jannah or jann . sebab macam cool je ~ ye la . tak ramai yang namenye starting with alphabet J isn't ? so , i'm feeling lucky meyh . haha . and now , kat kelas , dah ramai calling me ANA . grrr . ni sume psal aku terlepas sebut name aku Ana la ni . sedih aku :( ayoyo . name ni terlalu sweet sangat untok aku la . haha . nana pon same .dulu , waktu zaman kegedikan aku , orang panggil aku nana . but , now , aku menyampah pulaak orang panggil aku nana . perempuan sangat plus macam minah gedik . am i right ? haha . cume family belah ayah aku dengan mokteh dan pokteh aku je yang panggil aku dengan name nana tu . nak marah dorang , memang tak la kan . dengar je lah sebab dah byase . tapi , kalau orang luar . memang aku sepak sepak la budak yang memandai panggil aku  Nana tu . name dalam I/C aku jannah la nget ! tembak nanti , mahu tak ? hah , tahu takod . so , maybe that's all for now . aku nak practise depan cermin about moal BI next week . so , wish me luck bebeh <3 :) hah , before i forgot . have you watch this ? what is on ur mind ? 

p.s : ain , aku mendambakan kehangatan kasih sayang mu . haha . ayat aku ~
anyway , sabtu ni nak shopping lagi :) come on money . let me see ur face . haha





terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !