insomnia !

haluu anda semua ! thu tak INSOMNIA itu ape ? tak tahu ? betol ni ? kalau nak tahu , pergi kelik *sini*  . tapi dalam bahase indonesia la yek . pandai pandai la korang pahamkan ayat tu . actually , aku ni pon 'macam' ade sindrom insomnia tu . ye la . mak ni susah betol nak tido mlam . tapi , penyebab yang wikipedia list kan tu , satu pon tk masok dengan mak . mak pon tak thu awat . lantaklah . janji mak tak ngantok kat sekolah sudaah . haha . hari ni tak gi sekolah . dudok rumah je . ibu aku kene jage due orang budak sakit kat umah . kesihan die . najah , sakit gigi . aku , sakit . . . . *terpakse dirahsiekan atas sebab keselamatan . haha . hari ahad hari tu , pergi yang hari kraf kebangsaan *kalau tak silap aku la* boleh tahan la seronoknye . kat sane aku maen maen mate dengan sorang aabang pertahanan awam ni . haha . handsome . sebab tu la balek balek kene sakit mate . tu la . balasan . haha . tapi , abang tu handsome la . tapi , spoil la die same tinggi dgn aku je . aiyoo -.- tape tape . orang lain ade lagi . peluang masih terbuka ye tuan-tuan . haha . moh la aku cite serbe sedikt pasal aku pnye pain ni . ianya terjadi selepas aku bergayod dengan amir pada pukol 3.30 pagi ye tuan-tuan . haha . again , balasan kepadaku kerana tidak tido walaupon malam sudah menjelma . lepas tu , boleh pulak aku online . chat dengan bear . lame sikit ade azri pulaak . sume tnye soalan yang same *merujuk link ini* . agak penat la jugak nk cakap bende yang same . haha . biarlah . layan je la depa tu . hari sabtu hari tu , aku tgk cite ni :


|
|
|
|
V


siyess kalian . sweet gila la cite ni . lebih lebih lagi dengan adenye SRK . memang melekt la aku kat depan tv tu . tak berganjak langsung . habes cite , carik fon . memang banyak gile misscall and text . lantak lah . layan hindustan lagi bagos . aku macam nak tengok cite ni lagi la . haha . nak dapat laki macam SRK dalam cite ni la . bile tu yek ? wtv ... gtg *gtg la sangat* 




p.s : cedit to esah about the header . bukan ape , aku dapat ilham daari die punye gambar . haha .




terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !