ape la

haish . ape la kau ni . bukan salah die pon kan ?  tapi , masalahnye , yang aku bengkek sangat tu pasai die dok cite kat aku yg die mesej ngan budak tu . then cakap , janna jeles eyh ? babe ! ye , itu dulu . tapi sekarang ni aku menyampah . kau thu tak MENYAMPAH ? nak aku eje kan ke ? dah kau text dengan die , tapaya la nak carik aku semate mate nak cite pasal tu . ouh , prada ! please la . like whud i wrote in my status , i'll do it okeyh . kau saba jap . tnggu la sampai i lost my patience . aku ni bukan orang yang geti sabar ye . i can be hot temper sometimes , depends on my mood . selame ni aku cool kan ? yeah . urghhh .  this week is the bad week i ever had . stop then . fly to the next chapter .

kat sekolah tadi , aku maen truth or dare dengan aen dan geda . esah juz jadik penonton je . tak berani la tu . sir la yg banyak jadik bahan uji kaji kitorang . first question in first round , i choose dare . geda yang tanye soalan , then die cakap tutt . first impression :  sumpaa aku nk maki , nak tembak geda . mate aku dah bergenang dah dengar ayat die tu . pasu aku cakap la kat abg pengawas yg diri sebelah aku tu macam ni 'abang , saye suke abang ! ' puas ? second question , i choose truth . aku ta berape engat la ape soalan die . ignore je . pastu aku amek dare . aku kene cakap kat cikgu Aman yang die hot hari ni . haha . fine . aku g kat cikgu tu , pastu aku cakap 'cikgu , ade orang cakap cikgu hot hari ni.' die pon jawab 'hot? sape yg cakap?' aku reply 'ngee . peace! haha . sengal gile . banyak nye cikgu la yg bnyk jadik bahan . pastu , aku kene tiru gaye sir . aku amek la rotan sir , pastu diri la terpacak kat tangge pentas belah kiri . panggil sir , 'same tak macam gaye sir?' sir cakap 'tak.sye mane ade gelak gelak' hahaha . senggol senggolan gile . bes ouh . btw , malam ni ade majlis beramah mesra (bak kate miera ) la kat sekolah . macam bes je . nak join jugak la . jealouse ouh :(  tapi sume cikgu lelaki je yang terlibat . tak aci betol . kat stor tau !! haha . btw , gud luck sir :D


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !