hari yang wink wink *_*

wink wink wink wink (*.*) jannah yang baru sudah kembali . teruja tak ? hari ni bapak kelakar siot .semalam ade lah terwujudnye post tergempar bagi kelas 4 Amanah . mane tak nye . ade la sorang classmate kitorang ni , terpublish pulak kat wall die kalkulator cinta . then ,dengan segerenye ia tersebar ke seluroh ahli ahli masyarakat tempatan . macam macam keletah serta komentar diutarakan tentang isu itu . hahah . sumpaa kelakar . datang datang sekolah , teros menuju ke hadapan barisan sebab tengok macam tengah berdiskusi something . sampai sampai teros cikgu nak setart perhimpunan . haiyaa ! manyak spoil wooo . sebelum tu , nampak die kat situ tengah berborak . muke tidak bersalah yang amat . macam ni :))) haha . ini bukan mengutok tau ! mencerita kembali mcm teknik imbas kembali yang belaja dalam komsaas tu . kat mane lagi mhu praktikkan kan ? haha . yang zuzul (bak kate schu) pulak , siap cover muke die dai tengok muke budak tu . kononnye nanti die gelak guling guling pulak . haha . zuzul lagi terok rupenye . masok masok kelas nmpk aku , teros gelak eyh . memang pecah perot la cine ni . hai ni , sume nak jadikan budak tu bahan je . tak bule tgk muke die ouh . yang ery (nme samaran) pulak , sikit sikit menjerit . sikit sikit menjerit . cek thu la anda begitu teruje .  kan kan kan ? haha . sampai aku pon terekod untok teruje bersame . then , mood dah okey daripada insiden tu . aku maen speed . akhirnye , pick up jgk aku dengan game tu . hehe *bangge ni . cek menang taw ! aen ngan miera kalah . wowowo . kalah kalah kalah . mcm budak budak la kau ni jannah . aku dapat numb tige tahu tak . *still tgh berbangge lagi ni :P zul , aku tak blurr macam semalam lagi kan kan kan ? haha . monolog sendirian pulak kat sini . haha . budak tu kelakar lah . boleyh jadik sweet dream aku tido malm nanti . haha . tadi kan , tadi kan , tadi kan . ade org nyanyi lagu juz the way you are kat kite . ngee :D nak thu tak sape ? eh . malu lah . cube tengok kat bawah . spe nme die .

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
his name is Bruno Mars la . waaa . haha . sungguh terharu sangat . korang ade ke ? tu tadi . sekarang ni Enrique Iglesias pulak tengah nyanyi kat aku . bapak di dada sungguh terharu (tiru ayat amer jap) . haha . lepas ni nak suoh sape nyanyi untok aku pulak eyh ? hah !!! my abg besi lah . nak dengar die nyanyi lagu tiara . auw auw . tak pon lagu always be my baby ke , anggapanmu ke . ajak schu dengar skaly . byaselah . kitorang kan bermadu :) kan syg kan ? kite kene kuad ! chaiyok chaiyok ! perghh . ayat aku . act , aku nk upload kalkulator cinte tu , tp ........... agak agak kau die bce tak belog aku ni ? curious la . hurm , aku bg otak aku 10 minit untok berfikir bermule dari sekarang ! selepas hampir setengah jam berfikir , saye rase better tk payah la kan . tak baek la pulak rasenye . btw , after this no more jiwang jiwang . sebab ini adalah jannah yang baru . welcome home jannah <3333


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !