semua tentang diskusi



haha . bgs btl la post status ni . semua lelaki je yg komen . kalau sblm ni juz aen je yg komen . haha . anw , aku bule thu la mcm mne pndpt kaum adam terhadap isu ni kan ? dorang pn ade perasaan jugak mcm kaum hawa , tapi disebabkan ego jantan , merana lah mereka . hahah . aku amat tertarik dgn komen SHAHZUAN . aku faham perasaan die . hahah . wan , cek paham . dn't worry . kite serupa ~ haha . and ade satu komen aku tu , yg buad aku tak selese . sirius . aku tk bermksd mcm tu . aku takod die salah faham je . and aku nak die thu yg aku maen maen je . hope die pon fikir mcm tu jgk la yek . amin . hahah . and aku mengharapkan die pn bce la jugak status aku tu . biarlah aku tak cakap , but at least die bce . bg aku die dh thu da yg aku suke kat die . haha . peace (!) shut up .

next chapter :

smalam aku tnye amer :
should i in a relationship ?
tak
kenape pulak ?
aku tk bg
sebab ape ?
sbb kau da tau ending die mcm mne.tkpaya la nk kapel
huh ? ending ape ? aku tk phm la .
putuzzz


arghh . tapi aku nk die . huh . i'm on my 50-50 . fine . i'll follow you . bak kate ustazah la KAPEL ITU HARAM ! haha . amek kau . dah habes besar da tu . tp , kalau kite tak meletakkan partner kite tu on the first place , maybe tak kod . sbb die mnjd haram bile kite terlalu syg yg teramat sgt kat partner tu . and bile kite dah berdue duean dgn die , mcm mcm la kite buad . *tk brmaksud act . aku nk die . mimo cakap hai ni aku berseri seri la . haha . mestilah . ade kejadian pg td . hahah :P peace !  btw , thengs eyh :) aku hargai . amer ! aku nak kau , iny right now . ade something yg aku nk cite dekat kau . kenape msti bulan 12 kau dtg sini ? aku nk cite kat kau yg aku fall in lurve again dgn die . aku dh cbe tahan . tapi tak bule . maam mne ni ? bg penyekeh sikit kat aku ! aku dah gile bayang yg teramat ni . STOP !

next chapter :

tadi dapat paper 1 sejarah . haha . cikgu cakap sape yg dapat bawah 20 kne diri . hatiku berdup dap dup dap gile . cuak ouh  sblm ni tk prnh pn . muke aku gabra gile . first shaz dapat dulu , then schu , then ila finally bru aku . aku ngan ila same mark la . haha . schu paling tinggi , 30 . mne taknye . die da bnyk buad lthn tu smpai da hafal da jawapn die . ila jeles gile dgn mrkh schu . padan muke kau ila . welk :b pagi tu kitorang bercerita perihal LELAKI . mcm mne perasaan bile diberi harapan palsu oleh lelaki . mcm mne pengalaman shaz dengan schu . aku ngan ila juz dgr . but ila pun ade prblm jgk . kesihan die . aku juz a single lady with very the harsh & mess problem . haha . mcm betol je ayat tu . dudok diam *takdek la diam mne juz dgr je la . pengalaman mengajar kite kehidupan . haha . mcm salah . just ignore je la . tapi kan memang rumit kan masalah remaje ni ? kenape perlu ade all this fucking thing ? huhuh :( aku nak jannah yang lme . susa nak suke orang . sekarang ni terlalu la the menggatai nye . dulu , bile ta suke , ta suke sgt . sekarang bile da suke , sume org pn die nk suke . haish . jannah jannah . ape la nk jadik dgn kau ni . berserah la kepada takdir . chewaah . abg aku kate kat U nnti lg ramai yg hot hot , yg kaye , yg pandai . bru match . skrg ni hingus lagi . baek lupekan je lah . takdek mase depan yg cerah lg . haha . mmg la kan . tapi , kite bule ke tahan perasaan kite ? grrr . STOP la . aku tembak karang .

next chapter :

tadi discuss pasal jamuan akhir tahun kelas kitorang . ramai tk setuju buad dekat skolah .tp ape bule buad , disebabkan prosedur yg memberatkan . so ,terpakse lah meringankan hati jugak utk buad di sekolah yang amat ku cintai ini . haha . perli habes kau . aku kene rancang aktiviti pada hari yang berkenaan . waaah ! saye suke saye suke . tgk la korang . selame ni menggedik gedik kan . haha . get ready to distroy the beautiful of ur shirts . haha . otak aku dah terfikir mcm mcm aktiviti yg 'membersihkan' utk korang . dan aku bakal menyatu padukan otak aku dengan fiza dan ajwad . juz wait whud will happen . date ta decide lg . tp , ntah la.  lari tajok jap . membe aku sume na kje kat MCD . ouhoho . idk la na kje ke tak ? my mom kate kalau nk kje carik yg dekat dekat je and before that tnye ayh dulu . haish . aku pn da confius ni . wtv la . dlm DREAM LAND nnti aku try carik the conclusion . nite darl <3


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !