grrr . i'm innocent okey

finally , i get off from your blog . lege aku . fuhhhh . mcm awal slalu buad kat dalam tv tu jeh . okeyh . straight to the point . first , them refers on my last post , not for my honey bunny la . but BOY . i hope you get it . second , sory . saye mmg tak pandai nak pujok org . so , just syukor je la ape yg terdaye saye buad . third ! izinkan saye mencarot memaki mengumpat dan segalenye di sebab ini . uuuuuuuuhhhh * take a long breath and babi , lancau , pukimak , sial , fucker , bongok , babi , khinzir , pig , sundal , boyan , bengap , bodoh , stupid and so onn (bce dgn ritma kebencian and with the maximum fast) aku buad sume tu untok membe aku la . suke suki je kau nak cakap macam tu kat aku . kau tak kenal lagi sbnrnye perangai aku ni mcm mne la . and don't pretend like you know me better . FUCK oFF la . go to hell la gile . ye sbnrnye , kau sorang je na hidop kat dunie ni . aku esok dah berlepas kat pluto . tenang la kau lepas ni . sumpaa , aku na gigit gigit je ayam golek bile bce ayat kau td . suka suki *nme kedaai aku je . ulang ayat di atas balek . haha . urghhh . lege . act , aku na jmpe mimi td . sebab sumpaa aku tension dgn problem ni . then , bile pk balek ,malas nak jalan and malas nak serabotkan otak org la . baek kan aku ? ape la khabar mu di sebelah . dah baek ke belom ? mlm nnti aku dtg umah kau . kalau la . hehe . sye dapat abg angkat . haha . kat sch tadi , around 10 something , waktu aku tgh berusaha dgn bersungguh sungguh utk mncari ckg akaun , terjadi lah satu peristiwa . haha . suke gile . maen tendang tendang penutop tong sampah . sumpaa die bodoh . haha . penad naek turon tangge . kuros aku . sumi ni lagi satu , minggu lepas kate aku kurus . tadi kate aku gemok pulak . gile la kau ni . thu la kau jelez aku gemok . saba saba . nnti aku share petue aku kat kau . *macam ade je :b haha . urghhh . saket perot deyh . sape la suroh aku makan buah langsat ke buah duku td *ntah pape je la spesis buah tu . dh la perot kosong . haiyaa . aku engat aku sorang je yg blurr . rupenye ade lg org yg LAGI BLURR dari aku . act pn tk thu . haha . act can be double meaning . first , berlakon . second , sebenarnye . ahah .asal aku gelak ? tak lawak pon . btw , aku na bg my belated word there are something in something happen . bes tak ayat aku ? dari semalam aku asyek menggunekan ayat ni je and tadi aku praktikkan dekat syafiqah rozman ( not her full nme act ) haha . terharu yg teramat .


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !