sampai bila mahu tunggu ?

post ni bukannye nak cite pasal hang semalam . hang pon nak cite ke ? mcm budak budak je . jangan menyirap . sambung bce lg . ni sume sebab takdek bende yg menarik bagi aku semalam dan juge disebabkan aku diberi limit keluar . grrr . nyirap pulak . tu yang angin satu badan semalam . haish . aku sampai rumah lambat 10 minit . ni semue disebabkan kau la bukit . tak gune betol . penat aku nak daki. haish . padan muke aku . sape suroh lalu jalan laen . sampai umah , try bju . heheh . mcm nak . mcm taknak . tunggu lah .  aku buad solat istikharah . cheewaaah . lawa . design die pelik . belah depan labuh , blakang cun cun takat tgh buntut . grrr . ni yg suke ni . unik . pelik dari orang punye . aku dh terbayang bayang mcm mane na dressup ngan baju tu . then , ibu ketok pintu . die cakap '**************************************' haha . padan muke . try la bce ayat tu . adelah . mne buleyh bg thu . pastu mimi pulak call , nak datang umah . fine , datang je la . nak dtg umah kedue pon kene bg thu ke ? die cite cite . grrrr . geram nye dgr cite die . jelez gile . die comel semalam . haha . aku puji kau ni mok . tak kan tkdk habuan kod aku puji kau ni . !! wink wink (*.*) akal jahad ! ehem ehem . heee *penoh maksod tersirat . haha . lepas die balek tu , aku text die . cite pasal MR. I . sumpaa aku geram dengan die . then , aku cite kat mimi pasal teeet . haha . die pnye advise macam bg harapan kat aku . grrr . ikuti convesation kami ini :

mimi,aku tknk wan.die spesis *****.kau nk ke?aku nak tnggu *****
aku tknakk!mati hidup semula pn tknak. haha.kau tunggu je.
sampai ble aku nk tnggu?laen la kau.siap dpt nafkah lagi
nafkah? melampau!haha.kau kne lah bgtau die tu yg kau suke die
gile kau.malu la aku.dh la nexy year aku jmpe die lg.
try lah.sampai bile nak tunggu?nnti melepas.sape yg rugi?
haha.asal ayat kau macam **** ? ada papa ka ni ?
*****. tettt!hahahahh.tak tak.mne ade pape lah.betol aku cakap doh.nnti kau jgk yg rugi!
eceh kau.mcm mne kalau die tak ske aku ?
alah,sje ckap.haha.klau die tk suka kau,die tk layan kau doh
mmg la.bak kate geda 'die tu sume org die senyum' n tak mustahil die tego sume org jgk .
yeah,die mmg pemurah dgan senyuman.tpi,btul tu.tkkan die nk tegur semua org kn?alah,kau try slow slow.kau selalu chat,tegur kt sekolah.dh kire ade peluang lah tu.
grrr.asal kau bg harapan kat aku ni?aku bakar kau mcm aym golek karang .
alah,salah ke nk bg semangat kat ka?haha.ayam golek?sedap tu?
kau bukan bg semangat.kau bg harapan.mmg la sedap sedap gune daging kau yang bergetah tu.
alah,same je due due tu.kalau ade harapan,mken bersemangat la kau kn?haha.bergetah?wah,jannah kau puji aku ke ni?

haha.bukan maen panjang lagi conversation aku ni . haha . lantak aku lah . it's all about toot . haha . aku sayang kat gemok sorang ni . die je yang slalu eje nme aku dengan betol . haha . macam tu pulak kan ? haha . pak cik yusri pn sme jugak . eje nme saye pon salah jugak . haish . yg penting saye eje name saye betol . OMG ! terharu , teruje , terexcited sume ade . haha . terharu tak korang bace ni ?  haha . nak kate aku gedik ye ? lantak aku la nak tnye ape . aku yg nak tnye . korang nak , korang tnye la sendiri . lalala . haha . one day , i'll proof you that i am a valuable girl . haha . no conection go to heaven la . baek tak ayat saye ? well . saye tgh otw menukar diri kepada yg baru . bes tak ? haha . one more , malunye aku follow blog kau . sumpaa aku malu do . ade sape sape tak kat sini thu mcm mne nak delete blog yg kite follow . segannye aku . lepas dengar org kutok kutok die , bertambah tambah la malu aku . dgn bahase nye yang tak semegah mane . angah aku cakap lagi bagos dari kau la . haha . thengs to me coz appreciate you in my blog . don't you feel some excited , happines or anything because of it ? haha . yeah , girl . you desserve that . a pail of shit . euuuwww . habis busuk blog i la . haha . daaa . love yaaa

p/s :huruf condong itu,adalah huruf bahasa asing ye.otw na tuka format :D


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !