don't stop baby :)

lumrah manusie kan . bile kite tengah suke something tu , kite memuji bagai nak rak . bile dah tak suke , perghhh . mcm hujan pulak kutukan yang keluar dari sang pemuji tu . aku bukan nak cakap sesape , sebab aku pon macam tu jugak . and i bet , everyone do the same thing right ? kenape eyh jadik macam tu ? is it because of the invironment ? or anything else ? aku terfikir soalan ni waktu tengah basoh pinggan tadi . bijaksana tak aku ? tengah basoh pinggan pun buleh befikir lagi . terel lah :D

di sini , saye nak jawab soalan soalan truth or dare ! sye tknk publish kat fb sebab nnti my adeks tu menggedik kate saye sudah berpakwe . haiyoo . nak thu tak ape jawapan saye? wink wink (*_*)


* when he smile :) arghhh . bisa cair hati ini . waah . lg satu , gaye die yg mcm orang PARKINSON tu , kelakar la bile tgk and engat . ngeehee :D

*haha . boleyh je . tapi mne buleyh suka suki je *nme kedai aku lagi letak gmbar orang la :P

* ngee :P boleyh je . tapi die da lme tak online (mcm tak percaye je)

* haha . boleyh saja . tapi die tak letak gmbr die la pulak . macam mane pulak tu ?


p/s : D means dare . T means truth :)


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !