saye tidak hadir . maaf ye

semalam saya buat kerja akaun sampai pukul 4 pagi . gila lah . pening saya dibuatnya . saya tersalah buat dokumen . sepatutnya buat yang baru , tapi saya buat sebaliknya . padan muka saya kan ? saya rasa macam mahu menangis mcm ni http://www.emocutez.com je . tapi saya tahan je . sebab ape ? sebab saya kuat macam HULK HOGAN . aen ! saya tidak hadir hari ni disebabkan entah lah . saya pun tidak tahu kenape . mungkin saya malas . sewaktu ibu saya kejot untok bangun pergi sekolah , mata saya tidak boleh buka pulak . kemudian , saye cakap la kepada ibu saya bahawa saya malaslah . ibu saya pun tak cakap apa-apa . adik saya pun ponteng jugak . gedik je ikut saya . duduk rumah bergaduh dengan dia sahaja . apa lah . buat sakit jiwa sahaje duduk dengan die . kemudian , pergi sinki dapur 'ibu , air takdek la . ' 'memanglah . tadi kan ibu sudah cakap.' haha (saya ketawa) apa lah yang saya cuba sampaikan ni ya ? saya pun tidak tahu . tapi , terima kasih la sebab membuang masa kalian dengan membaca entri yang tidak berfaedah ini .

p/s : bagus tidak bahasa saya ?
]


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !