gile nak berBRACESS


lately ni , aku asyek berangan je nak pakai bracess . aku nak pakai bracess sangat sangat sangat . tapi , ibu aku ta bagi . die kte 'gigi kau kan elok , buad ape nak pakai . ibu suroh angah , die pulak yang nak.' hish ibu ni , dah anak mu ni nak pakai pagar tu . bagi je lah . angah ni pon satu , taknak pakai pulak sebab kat sekolh die , belom ade lagi budak yang paakai . Ya Allah . itu pon mahu ekod orang ke ? apa la lu ni ? nak pakai :'( urghhh . rosakkan gigi la :) tapi , macam mane ? haiyoo . satu problem pulak . aku ngan mimi , msing masing dah bermimpi mimpi dah pakai bracess kaler ape . die pkai warne biru , aku pulak pakaai mcam yang kat atas ni . comel kan ? okey , fine . tapaya nak puji bnyk bnyk .kembang hidong aku nanti :D bytheway , aku akan sentiase mendesak ayah untuk mengregisterkan name saye kat klinik gigi itu untok memakai bracess . fullstop . hish . macam mane la eyk . sumpaa aku tak bule tengok orang oang yang berbracess ni . jelez tahap keraa la . nak je aku tarek tarek je bracess depa tu . naseb baek la aku ni penyabar orangnye :) aku pon tak tahu knape aku ni teramat tergile gile gilekan pagar besi ni . maybe sebab die punye kaler , kalerfull ? haha . okey la . be honest , sebabnye .... malulah -_- haha . tapaya nak menggedik pulak kat sini . sebabnye , budak yang pakai pagar ni ,nampak comel and i wanna be one of them ! haaaa . puas hati aku . kompem la korang pon ade pikir bende yang same jugak kan ? lebih lebih lagi kalau mamat pakai . perghh . memang cair la .*kenape pulak ek ?* tapi , orang kate , nak pakai ni saket . tapelah . nanti aku try tnye jemi :) die pkai bracess . siap kene buad operation lagi tau ! kesian die . haha . aku punye cite , gayenye macam kompem kompem bole pakai kan ? padahall ~ haha . macam macam la aku ni .


p.s : bibir atas ni seksi jugak kan ? haaha . aku pantang nampak bibir seksi ni . mule lah nak jelez !


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !