urghhhh -.-

huaaa :'( it's a little bit jerking , but i never care . yes , memang aku sukekan die . but , aku tak tahu kenape . i'm really hoping of him :( tapi itu amat lah mustahil . and now , i know he with someone . yatuhanku , sabar je lah . i've been cry for him once . and i dont wanna do that again ! i'm a tough girl ! yes I AM . tarek nafass . hembus ~ cool babe . ini lah first time i'm very very very addicted dengan guy . sebelum ni tak pernah okey ! tak percaye ? tampa muke korang tu dengan sponge :') haha . dulu , aku rase happy gile gile anjing la bile dapat chat dengan die . jantung pon dup dap dup dap je . sengih sampai nak masok tido sampai esok pagi pon still menyengih lagi . membe aku pon tak percaye yaang aku begitu addicted bebeno dengan die . but , whud can i do ? m just an ordinary girl . i dont have super power yang dasyat so that aku boleh amek die untok jadik partner aku for the rest of my life . fine , i try not to look at you anymore . i'll try . urghhh . aku geraam , aku panas , aku sejuk , aku marah , aku nak nanges . sume ade ! multiple in one . bgos tak ayat aku ? time macam ni la yng buad aku nak pergi gegar umah mimi . i need someone to story morry meyh . tapi , buad ape ? lagi menyerabotkan kepale orang . haish ! ape la .amer :( ni lah akibat aku tak dengar cakap kau ouh . menyesal *sambil nyanyi lagu menyesal by  sixth sense tu*  urghh (lagi sekali) hish aku dah rase macam lagu GRENADE tu ditujukan untok aku je la . lirik die macam kisah percintaan aku pulak :') percintaan ye kak ? huh -.-' Bruno Mars , kau buad lagu tu memang untok aku kan ? Bruno Mars : (menganggunk) haha . and starting today / this moment , jangan pandang pandang die lagi . tau jannah tau . nanti hati kau lagi saket meyh . kau pandang je orang laen . cikgu AM ke ? dapat jugak kau gelak . Ngee :D naseb baek die tak mengajar aku . kalau tak , tak berkat ilmu aku :) haha . poor girl :P serve you right :P very good very good *saambil tunjuk ibu jari macam budak budak slalu buad bile mengejek orang tu* okeyy . just a fucking entry . meluahkan rasa ikan masin yng teramat masin ni . so , good night :)

p.s : i do LIKE you Y . and i will always like this (!)


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !