thinking -,-

Life Quotes

heyy guys ! this couple of day is very irritating (!) i don't know why but it feel so . i'm start thinking about this and that and i felt like woo , ape sume ni ? gehh *mengeluh* pastu dapat mesej dari membe aku :


'kau pernah maen spirit tak ?'
'entah -.- tkdk mknenye nak maen . bukannye de faedah pon . asal ? kau nk maen eyh ?
'a'ah . tapi risaw gak nk maen . lupekan je lah !'
'bodo , tapaya nk maen bende bangang tu la . kau gile ape ? ayah aku cakap , bende tu takkan habes !'
'yeke ?'
'yela kod . janji dengan aku kau tak maen bende bodoh tu ?'
'ye , aku janji atas name kau yang aku takkan maen bende tu !'
'bule caye ke ni ? kau ==' ?'
'iye , kan aku cakap , aku janji atas name kau lagi !'
'whudever . aku dpt thu kau maen , siap kau . '
'gile la kau .'

i'm just terfikir je , ade jugak orang yang macam ni kan . terfikir untuk bermaen bende yang langsung tidak mendatangkan faedah ! best sangat ke sampai mcm dah jadik trend je . bukanlah berniat untok untok hentam sape sape , but .. yaa , pelik la kn -.- sape je tak pelik !




yang ni pulak , group yang selalu menaikkan amarah aku . sumpaa geram gile . asyek pop out je kat page aku . madah cinta die , tidak boleh tahan . lebih lebih lagi yang elfy daarah utara tu ~ ayat memang frust menonggeng la . entah malaun mane la yang add aku masok dalam group ni . aku tibai bontot die nanti , bru die tahu . jerk :P

p.s :  nenek , mekasheyh ya !  haha .    


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !