kantui sudaaa


haha . assalamualaikum ! sopan aku :) suke pulak aku dapat mengantoikan muhd zharfan tadi . rase macam aku ni terel pulak bab bab psikopsiko orang ni . byaselah . bakat semulajadi la katekan . haha . ayat , tak bule tahan . semalam , aku dah la kantui dengan die pasal cikgu tu . siap post kt blog die lagi tu . teruje mak nyah . haha . and then , hari ni die pulaak kantui . kasihan kasihan . taak pasal pasal , aku pulak yang kene tolong die . tape la . aku memang suke buad kerje amal lebih mase ni :) menambah amal jariah la katekan . tape dek . akak akan usehekan . tapi jangan marah kalau akak mintak komisen lebih . ye lh . kerje sampai pukol 0200 kod *tapaya nak 0200 sangat la kan ?*, semate mate nak pergi ketok wall die tu . tak kesihan ke kat akak ni dek ? tapi , agak susa siket la dek . die budak apetang and akak ni sebenarnye teramat la rajinnye nak stay sampai kepetang kan . dudok rumah , membute dan memternak lemak lagi bagos :) haha . yang orang asli ni pulak , tk habes habes dengan JT kat train tu . grrrr . yang pihak train tu pon satu , yang korang pergi letak JUSTIN TIMBERLKE fake tu buad ape ? menyusahkan aku thu nk mengexplainkan balek (!) asyek kene perli je . ouh my JT . ily crazy la . pergi saman JT fake tu cepadd . tak same langsung dengan kau . dah la gemuk . haha . tak bule la . akau teraddicted lebih lebih pulak . haha . actually , banyak bende nak cite . tapi , tape la . aku cite kat tempat laen je la . mlas nak membanyakkan isi rahim dalam perot belog ni . so , daaa ~

p.s : amani tu , suke gile dekat lembu . ape yang comel tah kat lembu tu ? kepelikan mak !


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !