terime kaseh ye :)


aku rase happy je meyh :) dah due hari bertuut turut , orang asyek puji aku je . haha . semlam ade budak perempun cakap ku comel :) malu lah . haha . hari ni , time nk pergi sekolah , ade budak skolah rendah ni tunggu bas kat tangge sekolah rendah . memang itu laluan aku kalau nk masok sekolah . budak tu cakap describe la sape sape yang lalu kat depan dorang . depan aku ni , ade budak pompuan jalan . budak budak tu pon cakap la , tak cantek ! then , aku pulak lalu , depa kata cantek ! auwww . kembang setaman aku . aku pon sengih je la then cakap time kaseh . haha . gerak depan siket , jumpe la aliff , alex ngan faiq . jalan la dengan dorang skaly . pastu aliff boleh pulak memuji dalam memerli . hah ? macam mane tu ? die cakap la kat faiq , 'semalam jannah ni tak takod pon . boleh lagi gelak gelak . budk laen sume muke saspen' waah . dapat pujian pulak aku . mekaseh ye alep :D *die tak panggil jenab pon tau* pastu dah masok kelas , tengah berangan , syafikah suroh tengokkan ayat BI die pulak . aik , asal cek pulak ? and then die cakap 'jannah kan pandai BI' ouh , tidak ! mane de meyh . takdek la pndai sangat . biase biase je . orang laen lagi pandai lol . lepas tu , waktu rehat , kat kantin , ade budak cakap 'akak , akak comel la :)' YaTuhanKu . ape semue ni ? tak percaye la . udah udah le tu . dah kembang kembang da hidong ni . jangan buad hidong aku jadik macam hidong tuutuututtt pulak (!) haha . tadi tengok music factory . ade singer tu HOTT plus HANDSOME gile meyh . cayaq hati cek ni . mamat ni dah boleyh replace tempat diee ni tahu ! nak thu title lagu tu ape . tapi tkdk pulak . memang . jelez la tu . urghhh . lgu die pon best .ala ala reggae je :) nak lagu tu . nak singer tu . nanti kalau boleh , nk bf kite nyanyikan lagu tu la . agak agak bile ye boleyh dapat dengar . nak malam ni jugak . choii . bf kau pon tkdk , ade hati konon :P pooraah ! jngan bermimpi di siang hari la . hurm . dah lame sebenarbnye aku tak bermimpi dan berangan . berkhayal ade :)


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !