yes i am


kawan kawan , mari kita berdansa bersama . moh kite nyanyi lagu cek mek molek ye . jum gelek skaly :) haha . gelek lagi gelek lgi . sumpaa merapu da ni . tolol punye toyol . kau buad mate aku jadik macam tak boleh tutop je malam ni . sampai hati kau kan (!) tak kesihan ke tengok aku macam ni ? sedih tau . haha . dah mule dah minah ni meraban . okey okey . kite cite betol betol eyk ? first , everything was DONE ! hah , ayook . ape yg donenye tu kn ? wedding abg naiem aku ngan kak daya dah selesai di kedue due pihak . pic tu aku mls la nak upload . photoshop tak stabil lagi meyh *tak stabil la sangat kan* haha . aku memang gile camera tapi ekod mood la kan . tengok sape photographernye jugak . haha .demand ! terajang mahu ?  tak kesah la kan . yang penting lolipop yang ku jage laris . byselah kan , budak hott marii . yang tersaket hati tu , ade pulak beberape orang minah kampung ni yang berusha panas terhadap aku pulak . aku ni manusie yang baek . malas nak carik pasal dengn ORANG KMPUNG . so , tapaya la nak perasan yang korang tu memng market gile gile . babe , terharu mak nok ! haha . emangnya salah aku BERMESRAAN dengan sepupu sendiri ? eleh , kau jelez la tu sebab die tak layan kau . haha . tu la . sape suroh you guy's acting like an idiot ? kan susah . padan muke . sebelah mate pon die tak pandang korang meyh . byaselah mamat comel , cume pandang budak budak yng comel macam aku dan yang seangkatan dengannye SAHAJE . jangan nanges eyh ? nanges jugak ke ? tape tape . nanti aku panggil mat boyan lapkan air mata anda semue itu . kih kih kih *gelak jahat* . i know what i'm doing . don't you ever ever bother my life and judge me based on my word ! i know who am i .and i dont wanna know whether you like it or not . sebenrnye satu keslhan jike kite memegang camera kemudian mengepose like this and like that . baru aku tahu . byaselah  ,  budak bndar la katekan . kat bandar , everything is on the public . and normal la tu semue . takdek la pulak mate mate yang bercontac lens *betolke eje ni* bermacaam macam kaler macam korang pakai tu melilau kat model model yang terlibat . perghh , ayat aku . bole masok majalah DIDIK ni . hahah . melalot sudaa . haha . the conclusion is , tapaya la nak judge judge orang . everyone have their own pesonality . and it's not your right to condemn them . did you get it ? please , it JUST A REMINDER !


p.s : i'm just found out that Far East Movement is from KOREA . wow , unexpected meyh . i thought they from LA . congrats :) *baru tahu dari Abang Fatihah(mamat comell)


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !