gotcha !


haha . tadi kat kelas aku maen bingo dengan aliff shami :) mule mule tu maen secre tradisonal iaitu menggunakan kertas . kompem korang tahu kan . lepas tu kan , due kli berturut turu eden kalah . jauh betol aku terbang sampai kat belakang semate mate nak maen bingo . bukan ape , aku ni kan budak yang PRIHATIN . aku taknak kacau geda yang tengah belajar . ye , saye tak suke belajar time cikgu takdek dalam kelas -.-' mengaku ni . jujur tau ! anak sape la ni . anak YUSRI la :O dah la semalam aku menghasot geda maen bingo time teacher tengah mengajar . dah la aku dudok depan skali . sumpaah takdek keje . haha . hari ni pergi maen ngan aliff pulak . dmn . tak kasi can betol la die tu . macam ni ke laki aku ? sumpaah kau jadik kure-kure nanti . padan muke :P then , sumi ajak aliff maen bingo pakai ni . korang korang ni tahu ke ? tk tahu kan ? aku tahu . aliff ngan sumi ajar tadi . bestt . baru hot maen bingo pakai bende alah ni . ape barang kertas *padhal dulu die pon same jugak* haha . whud , nak suroh aku ajar ? boleyh je . 5K satu minit . amacam ? murah gile kan ? so , marilah mendaftar . tempat TERHAD ! kuang kuang kuang . even aku ni kire NEWBIE gile dalm bidang ni , tapi aku boleyh kalahkan senior senior bingo ni tau . sumi , hairie , schu . terime kaseh la kepada aliff yang setie berade di sisi aku untok memberi tunjuk ajar kepada aku . waah . macam buad penghargaan dekat folio sivik je :) kasi can la kan . haha . hari ni yang bagosnye , pembentangan sejarah , smoooootthhh gile la . senang nak pikap pulk tu . aku yang tak bace ni , maen tibai tibai pon betol jugk eyh ? wowow ! fantastic la kau jannah . haha . sile ketok jannah ramai ramai cepadd (!) sebelum terlambat . bukan slalu dapat peluang macam ni . jangan maen gile meyh :) haha .

p.s : tadi nmpak die dokong   baby . comelnye :D urghhh .  aku nak die (!) 
MOOD : depressed :'(   


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !