wedding abg naiem :)

hey yaww . sungguh tidaak bersopan mulekan ayat macam tu . ish ish ish ! so , assalamamualaikum :) hah , bru sopan , ayu gitu . haha . stop it . jangan lah berangan di sini . mahu cerite ni . 05022011 , abg sedare aku nikah . woow , sungguh tidak sangke ini budak yg agak samseng ni sudah menjadi laki orang . hari tu , aku lah orang paleng SIBUK . siyess SEBOK gile untok menangkap gambar serta ditangkap gambar . haha . aku tahu la aku tak cun macam korang korang tu , tapi suke hati mak la kan :) mak suke :P entry ni , aku letk gmbr je la . malas nak taep panjang panjang . so , enjoy your meal , dear :B


saye la tu . pendeknye -.-'

konon budak HOTT . poyo je (abg fikri HOTT)

ya ALLAh , asal muke aku tu ?

aku paleng pendek ke ?

my HEROO

abg Fatihah COMELL

busu sebok je nak kacau gmbr orng :P

mamat yang gile camera

tiada komen -..*

alepp comell . saye pon :)

haha . asyek gmbr aku je . sebenarnye bnyk lg . tapi , aku just amek gmbr yang ade gambar aku je :) haha . kejam kan ? so , dari tadi asyek gmbr aku je . sekarang dipersilakan pengantin baru untok berjalan mengadap duli yang maha mulia NURUL JANNAH BINTI YUSRI . ngee :D jangan marah . nanti kene jual :P and , music : pak pak pak kebum kebum kebum pak pak pak kebum kebum kebum kebum pak pak pak kebum kebum kebum pak pak pak kebum kebum kebum pak pak pak kebum kebum kebum

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V



hish abg n ni . muke asyek ketat je . rase mcm nak rodek je mulot die tu . cube la senyum siket macam ni :))

p.s : even aku pakai kasot tinggi , but aku still the pendek ! benci benci . aku uko ngan sume budak laki , i'm still pendek . urghh . but , normal la tu lelaki lagi tinggi dari perempuan . kalau perempun lagi tinggi kan seem weird *padahal nk sedapkan hati je :P


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !