time paper science


kelaka gile tadi . zul (kembar name bapak) asyek buad muke je time nak jawab paper science . eleh . tak boleh jawab le tu :P tengok aku , chill je sambil dengar lagu . tengah syok layan lagu COBA , battery mampus pulak . kurang bateri punye MP3 . sampai hati kau buad aku macam ni kan . nak majok la macam ni :'( tengah dok sedap layan mimpi aku , terkalih pulak belah kiri , kat lua tingkap , aku nampak lembage yang berwarne hitam sedang menggelakkan aku . kurang kalsium punye Aliff . gelakkan orang sebab jawab exam ! tape tape , next year turn kau pulak . nanti aku gelak kaw kaw mari ! hahahah *gelak jahat* . then time cikgu Manja pulak . ayat wajeb die 'nanti saye potong markah sejarah' . takdek kene mengene pon kan ? tapi , tapelah , kasi can je la . time rehat , sempat lagi story morry dengan mimi . yelah . pagi-pagi dah tak pergi sekolah dengan die dah . sedih ni :'( dalam kelas pulak , i'm the only one Puteri Islam yang tak pakai baju kurung ! well , byselah . aku kan RaWK sikit :D haha . actually , aku malu la nak pakai tudong dengan kain pink tu . macam tak kene je dengan aku . pakai seluar kan senang sikit . bole lari-lri , lompat-lompat , terajang orang , pijak kasot orang . haaa.. tandok setan mule la nak kelua ni -__- haha . tadi kan , aku tengok die . tapi geda ni , die perasan je bile aku tengok die . haiyoo . kantui lagi -.- jannah jannah ! stop it . banyak lagi kure-kure kat lua sane . okey cool . dah taak suke die lagi dah ! harap-haraplah . kalu tak boleh jugak , suroh budk tu pindah sekolah je .aaku tknk pindah even daah macam-macam jdik kat sekolah ni . sebabnye ... aku nak exercise :) cheewaah . pagi-pagi jalan kaki g sekolah smbil mate melilau carik target . haha . bole exercise badan dan mate :O why not korang try jugak . nanti kurus macam aku. hahah . pleasee lah :P

p.s : esok nak try bawak headphone la pulak . saket la telinge pakai earphone :(                                                                  


terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !