ily you you you la !

sudah lame aku mencari die . akhirnye aku jumpe jugak . tu lah , orang tue tue slalu cakap , kalau ade jodoh tak ke mane la . gile ayat aku . haha , aku teros jatuh cinte la kat die . dok mengulang ulang lagu please don't let me go tu . gile tak tahan nget . dup dap dup dap jantung aku . rase macam nak menjerit je tengok die . nak bf macam ni . comel jep <3 arghh . kegeraman sudah melanda ni . orang bawah ni comel kan ? he's my new star <-- konon -.- name die olly murs . he's mine okeyh !  


haha . minggu ni banyak peistiwa yng agak 'mankutkan' meyh . aku terjatuhkan lebih kurang empat bijik moto . ter okey ter . excidently okeyh (!) haha . naseb baek malam . so , orang tak nampk . aku memang gabra gile la time tu . gegel tangan aku , tapi ku buad ilex je . takdek orang nmpk pon -.- haha . maaf ye tuan punye moto moto tu . tak sengaje . dah try ngkat , tapi apekan dye , sye hanya seorang perempuan yang mempunyi kekuatan fizikal yang tidk seberape kuad . hahaha . kelakar gile . padan muke moto tu .

hari rabu pulak , hairie bawak lari botol air aku waktu aku tgh syiokk syiok maen ketapi ketapi dengan aliff . aku buad donno je la . engtkan die just tarek beg je . aleh aleh , tgh dok lepak ngn minah , hairie kate : 
'kau taknak botol air kau ke ?
'grr . orenn aaku (sebab botol air aku warne oren)'
'haha . try la amek'
'hairie !!! jage kau'
then , aku pon kejar hairie . aku lagi malas mahu balek awal , kene pulak kejar die . die pulak pergi lari kat simpang nak masok umah aku . lepas tu boleh pulak die pass dekat aliff . YaAllah ! lgi sorang . aliff pulakk pergi pass dekat asmarul . lepas tu asmarul cakap :
'aliff , aku hantar kau sampai bawh'
'ape kene mengene dengan aku pulak ? bg la botol air akutu dulu !'
'kau ekod skaly lah . aku tknk bg botol air kau .'
'ape ni ? tak perlu aku ekod la weyh . aku nk g tandas la . dari kat kelas lagi aku tahan la .'
'alep , aku rajen pulak nak hantar kau sampai depan rumah la .'
'weyh , bagi la botol air aku tu dulu . aku tak tahan nak g tandas la!'
'tumpang la tandas alep .'
'arghh , aku taknak . aku nak tandas kat umah aku jugak .' 
so , terpakselah aku memfollow asmarul hantar alep sampai kat blok die . grrr . aku dah la tak tahan da . soba yo la . kemudian , aku terus berlari pulang *berlari la sangat* ~ 


p.s : ain , aku simpati dengan nasib kau :'(



terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca :]






Official Blog Promotion



 
segala harta karun dalam ini rahim , NURUL JANNAH BINTI YUSRI yang punya !